پیچ دو سر رزوه چوب/کاربرد و مشخصات

اتصال دهنده های بلندی که در طول های تعیین شده در هر انتها رزوه می شوند؛ و دارای ظاهر و عملکردی شبیه به پیچ های معمولی، اما بسیار ضخیم تر و طولانی تر از پیچ های معمولی هستند.
پیچ های دو سر رزوه چوب دارای رزوه هایی در بالا و پایین پیچ و یک بخش صاف در وسط می باشند. رزوه ی بالای ساقه صاف، مواد رویی را محکم در جای خود نگه می دارد.

 


بیشتر بخوانید. تولید و پخش پیچ های دوسر رزوه


 

کاربرد پیچ دو سر رزوه چوب

این نوع از پیچ ها نوعی اتصال دهنده هستند، که در تمام طول بدنه دارای رزوه نیستند، و برای کاربردهایی که نیاز به اتصال محکم دو جسم به یکدیگر دارند، ایده آل هستند.
پیچ های دو سره چوب برای پیچ کردن و اتصال قطعات چوب به یکدیگر استفاده می شود و می توان از آنها برای اتصال قطعاتی با جنس نئوپان، ام دی اف، الوار، چوب نرم و چوب سخت استفاده کرد.

 

 

جنس پیچ دو سر رزوه چوب

آنها معمولاً از آلیاژی مانند فولاد ضد زنگ یا برنج ساخته می شوند که به تقویت مفاصل کمک می کند. پیچ‌های دو سره در طیف وسیعی از پوشش‌ها نیز وجود دارند، مانند روکش روی یا غیرفعال شده زرد برای جلوگیری از خوردگی.

 

 

اندازه پیچ های دو سر دنده چوب

پیچ های دو سره چوب در طول ها و قطرهای مختلفی وجود دارند، به این معنی که عملکرد آنها طیف وسیعی از کاربردها را پوشش می دهد.
رزوه پیچ متریک با حرف M و قطر آن مشخص می شود که به میلی متر خواهد بود، به عنوان مثال. M2، M4، M6، M8، M20 و …

 


بیشتر بخوانید.  قیمت پیچ دوسر رزوه/جدول قیمت m6-m8-m10


 

تولید پیچ های دو سره چوب

پیچ های دو سره را می‌توان به صورت سفارشی تولید کرد و برش داد تا متناسب با کاربرد شما باشد.رزوه ها در این نوع پیچ ها می‌توانند، راست گرد یا چپ گرد باشد.

تفاوت رزوه راست گرد و چپ گرد در چیست؟
رزوه راست گرد چرخشی در جهت عقربه های ساعت دارد، و پیچ دو سر رزوه را به یک بست محکم می کند، در حالی که رزوه چپگرد کمتر رایج است و عمدتاً در مواردی یافت می شود، که لرزش ممکن است باعث شل شدن رزوه سمت راست شود.

 


مطالب مرتبط

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا