قیمت پیچ دوسر رزوه/جدول قیمت m6-m8-m10

پیچ دو سر دنده

پیچ دو سر رزوه یا پیچ دو سر دنده با نام‌های مختلفی شناخته می‌شود و از دو سر برابر برخوردار است. این پیچ‌ها از جنس استیل ضد زنگ یا فولاد تولید می‌شوند و بر اساس استاندارد آمریکایی ASTM A193 در گریدهای مختلف تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرند.پیچ دوسر رزوه به شکل استوانه‌ای با دو سر رزوه و بخشیاز ساقه پیچ ساده بدون رزوه می باشد. این پیچ‌ها بیشتر با دو مهره سفت می‌شوند وبه صورت اینچی و متری با طول‌های مختلف تولید می‌شوند.

پیچ دو سر رزوه به دلیل مقاومت حرارتی بالا، در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، آب و فاضلاب، و خطوط انتقال سیال مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، از پیچ دو سر رزوه بلند برای نصب انواع بست‌ها به بتن بدون نیاز به رول پلاک استفاده می‌شود.

لیست قیمت پیچ های دوسر رزوه 

قیمت  انواع سایزپیچ دوسر رزوه m6-m8-m10-m12

لیست قیمت پیچ دوسر رزوه m6

پیچ دوسر رزوه M6

 قیمت پیچ دوسر رزوه سایز m8

پیچ دوسر رزوه سایز m8

 قیمت پیچ دوسر رزوه سایز m10

پیچ دو سره

لیست قیمت پیچ دوسر دنده m12

پیچ دوسر رزوه M6

صنایع کوبن پیچ با تخصص در تولید و عرضه انواع پیچ و مهره، از جمله انواع پیچ دوسر رزوه یا دوسر دنده، پیچ و مهره خشکه، رول بولت، پیچ و مهره آهنی، پیچ و مهره فولادی، پیچ و مهره HV و سایر انواع پیچ و مهره، آمادگی دارد تا سفارشات عمده و جزئی مشتریان را با کیفیت و در سریعترین زمان ممکن تحویل دهد. برای خرید و استعلام قیمت پیچ دو سر رزوه و سایر محصولات، می‌توانید با کارشناسان ما از طریق راه‌های ارتباطی تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط

پیمایش به بالا