یاتاقان سرند 22316

یاتاقان سرند 22316

یاتاقان سرند ۲۲۳۱۶، در مکانی قرار دارند که بلبرینگ ۲۲۳۱۶ را نگه می‌دارند.
این نوع یاتاقان و بلبرینگ به دلیل مقاومت بالا در برابر نیروهای شعاعی و محوری، از انتقال نیروها به سایر قطعات جلوگیری کرده و در نتیجه از خرابی، استهلاک و فرسودگی جلوگیری می‌کنند.


 درباره یاتاقان سرند/لیست قیمت یاتاقان سرند بیشتر بخوانید.


 

یاتاقان روغنی ۲۲۳۱۶ / یاتاقان گریسی ۲۲۳۱۶

یاتاقان سرند ۲۲۳۱۶، دارای دو نوع یاتاقان گریسی ۲۲۳۱۶ و یاتاقان روغنی ۲۲۳۱۶ می باشد.

 

یاتاقان روغنی ۲۲۳۱۶ سرند

در سرندهای روغنی، یاتاقان‌های روغنی 22316 در ابتدا و انتهای شافت به بدنه دستگاه نصب می‌شوند به صورتی که دنباله یاتاقان درون لوله هوزینگ شافت قرار می‌گیرد. این یاتاقان‌های روغنی جهت روانکاری بلبرینگ با استفاده از روغنی که از طریق سیستم هیدرولیک پمپاژ می‌شود، در سرندهای روغنی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این عمل باعث کاهش استهلاک در بلبرینگ‌ها می‌شود. یاتاقان‌ها براساس سایز بلبرینگ و نوع عملکرد شناسایی می‌شوند.

 

یاتاقان گریسی ۲۲۳۱۶ سرند

این نوع یاتاقان در سرندها و فیدرهای ساده و بدون سیستم هیدرولیک، و همچنین در سرندهای دو محور استفاده می‌شود. یاتاقان گریسی ۲۲۳۱۶ دارای محفظه‌ای بسته است که تنها شفت سرند در داخل بلبرینگ مربوطه قرار می‌گیرد و روانکاری توسط گریس انجام می‌شود. ابعاد یاتاقان‌های گریسی براساس طراحی سرند و فیدر متفاوت است.

 

مشخصات فنی بلبرینگ یاتاقان سرند 22316

  •  قطر داخل 80
  •  ارتفاع 58
  •  قطر بیرون 170

 

محصولات مرتبط

دستگاه سرند یا الک صنعتی

دستگاه سرند یا الک صنعتی

دستگاه سرند یکی از تجهیزات مورد استفاده در کارخانه‌ها و معادن برای جداسازی و دانه‌بندی خاک، شن، و ماسه است. کاربرد دستگاه سرند الک و پاکسازی کردن می باشد. فرآیند سرند به این صورت است که سرند در یک یا چند طبقه ساخته می‌شود و در بخش‌های مختلف فرآوری برای طبقه‌بندی و دانه‌بندی مواد ورودی و خروجی به کار می‌رود.
درباره دستگاه سرند یا الک صنعتی بیشتر بخوانید.

اسکرول به بالا