یاتاقان سرند لچکی دار 22316

یاتاقان سرند لچکی دار 22316

یاتاقان سرند لچکی دار 22316 محل قرارگیری بلبرینگ 22316 میباشد. در سرندهای لرزشی یا ارتعاشی، سرندهای دو محوره، و سرندهای گریزلی، یا در فیدرها از یاتاقان‌هایی به نام یاتاقان‌های لچکی دار استفاده می‌شود.

یاتاقان‌ لچکی‌ دار سرند

لچکی‌ها در طراحی یاتاقان‌ها به منظور جلوگیری و کاهش لرزش شدید در سرندها و فیدرها موجودند. این لچکی‌ها جهت ارتعاشات شدید، به یاتاقان‌ها امکان پاسخ مناسب را می‌دهند. یاتاقان‌های لچکی دار، با توجه به مدل سرند و فیدر، در اندازه‌های مختلف ساخته می‌شوند.

بلبرینگ سرند

هر یاتاقان سرند ، به یک بلبرینگ خاص نیاز دارد. بلبرینگ‌های سرند به مجموعه‌ای از بلبرینگ‌ها و رولبرینگ‌ها اطلاق می‌شود که در ساختار دستگاه‌ سرند استفاده می‌شود.
اغلب بلبرینگ‌های استفاده شده در دستگاه‌های سرند از نوع رولبرینگ (مخصوصاً سری رولبرینگ‌های بشکه‌ای) هستند. بلبرینگ 22316 یکی از پرمصرف‌ترین انواع رولبرینگ است که در دستگاه‌های سرند استفاده می‌شود.

 

مشخصات فنی بلبرینگ 22316

مشخصات فنی بلبرینگ برای یاتاقان سرند لچکی دار 22316 به شرح زیر است.

  • قطر داخل 80
  • ارتفاع 58
  • قطر بیرون 170

محصولات مرتبط

دستگاه سرند یا الک صنعتی

دستگاه سرند

دستگاه سرند یکی از تجهیزات مورد استفاده در کارخانه‌ها و معادن برای جداسازی و دانه‌بندی خاک، شن، و ماسه است. کاربرد دستگاه سرند الک و پاکسازی کردن می باشد.
فرآیند سرند به این صورت است که سرند در یک یا چند طبقه ساخته می‌شود و در بخش‌های مختلف فرآوری برای طبقه‌بندی و دانه‌بندی مواد ورودی و خروجی به کار می‌رود.
درباره دستگاه سرند یا الک صنعتی بیشتر بخوانید.

اسکرول به بالا