یاتاقان سرند/لیست قیمت یاتاقان سرند

یاتاقان سرند یکی از عناصر اساسی در دستگاه‌های صنعتی مانند سرندها و فیدرهاست. این یاتاقان‌ها محل قرارگیری بلبرینگ‌ها هستند و در سرندها و فیدرهای ساده بدون سیستم هیدرولیک یا در سرندهای دومحور از یاتاقان‌های ساده یا گریسی استفاده می‌شود. همچنین در سرندهای لرزشی یا ارتعاشی، و سرندهای گریزلی، از یاتاقان‌های لچکی دار استفاده می‌شود.

یاتاقان‌های سرند از جنس چدن سخت ساخته شده‌اند که در مقایسه با مدل‌های مشابه، طول عمر بیشتری دارند. این یاتاقان‌ها به دلیل مقاومت بالایی که در برابر نیروهای شعاعی و محوری دارند، از انتقال این نیروها به سایر قطعات جلوگیری می‌کنند و در نتیجه، از خرابی، استهلاک و فرسودگی جلوگیری می‌کنند.

 

انواع یاتاقان سرند

در بازار، انواع مختلفی از یاتاقان‌ها وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به یاتاقان‌های ۲۲۳۱۶، ۲۲۳۱۸، ۲۲۳۲۰، ۲۲۳۲۲، و ۲۲۳۲۶ اشاره کرد. این یاتاقان‌ها از مهم‌ترین و پرکاربردترین نمونه‌های یاتاقان در بازار محسوب می‌شوند.

یاتاقان سرند لچکی دار
دستگاه سرند یا الک صنعتی

دستگاه سرند یا الک صنعتی

دستگاه سرند یکی از تجهیزات مورد استفاده در کارخانه‌ها و معادن برای جداسازی و دانه‌بندی خاک، شن، و ماسه است. کاربرد دستگاه سرند الک و پاکسازی کردن می باشد.
فرآیند سرند به این صورت است که سرند در یک یا چند طبقه ساخته می‌شود و در بخش‌های مختلف فرآوری برای طبقه‌بندی و دانه‌بندی مواد ورودی و خروجی به کار می‌رود.

اسکرول به بالا