نقاله و کانوایرهای حمل بارهای سنگین

نقاله های مورد استفاده برای حمل بارهای سنگین شامل بشکه، سبد، ورق های فلزی و پالتهای حمل محصولات مختلف، انواع گوناگونی دارند.

 

کانوایرهای غلتکی ثقلی

نقاله های غلتکی ثقلی مشابه قدیمی تر کانوایرهای غلتکی ثقلی کوچک، برای بسته های کوچکتر می باشد. چهارچوب جانبی آنها، از فولاد شکل دهی شده 3/16 یا 1/4 اینچ یا از ناودانی ساختمانی ساخته میشوند. قطر غلكت ها حدود2 1/2 اینچ یا بزرگ تر با ضخامت دیواره 11 اینچ و بیشتر میباشد.

نکته کلیدی در استفاده از غلتکهای ثقلی برای پالتها، تنظیم آنها با شیب مناسب است که پالتها را در سرعت طراحی شده حرکت دهد. به خاطر بسپارید که برای حفظ حرکت یک پالت با کیفیت بد بر روی کانوایر ممکن است مسیر چنان شیبدار شود که برای یک پالت با کیفیت خوب، موجب حرکت بسیار سریع آن شود. حرکت واحدهای سنگین روی غلتکهای ثقلی و سپس توقف ناگهانی می تواند خطرناک باشد و یا اگر بار برگردد حتی منجر به جراحت یا مرگ شود.

 

کانوایرهای غلتکی برای انتقال

مانند کانوایرهای سبک، تنوعی از کانوایرهای انتقال غلتکی برای بارهای سنگین نیز وجود دارد. برخی از آنهاء نوع اصلاح شده انواع سبک تر می باشند. انواع مختلف محرکه غلتکها، تاثیری مستقیم در وزنی که کانوایر می تواند حرکت دهد، دارد. کانوایرهای CDLR بیشترین ظرفیت بار تا 4500kgرا دارند.

ظرفیت غلتکهای متحرک تسمه ای lb 4000 و ظرفیت غلتکهای متحرک با شفت طولی 225 kg و غلتکهای با محرکه زنجیری کفشک دار حداکثر 900 kg می باشد.

محرکه انتقال اصلی در  HULH ها  CDLR می باشد. دو نوع CDLR وجود دارد. نوع اول از زنجیر پیوسته ای برای به حرکت در آوردن چند غلتک استفاده می کند که این یک نوع CDLR سبک در نظر گرفته می شود، زیرا دندانه های کمتری با هر غلتک درگیر است. دومین و متداول ترین نوع، محرکه غلتک به غلتک است که هر زنجير غلکتهای مجاور را به هم متصل می کند. این طرحی است که اکثر مردم از CDLR درک می کنند. در هر دو مورد، غلتکها توسط چرخ زنجیرهایی به حرکت در می آیند که به یک یا هر دو انتهای غلتک جوش داده شده اند. کانوایرهای غلتکی HULH محرکه دار نیز وجود دارد که تحت عنوان کانوایرهای غلتکی با محرکه تسمه ای و کانوایرهای با شفت محرکه طولی و کانوایرهای غلتکی با زنجیر محرکه کفشک دار بحث می شوند.

 

تسمه نقاله – نوار نقاله
لیست قیمت تسمه نقاله|قیمت لاستیک نوار نقاله
نوار نقاله pvc
قیمت تسمه نقاله پی وی سی
تسمه الواتور برزنتی
فروش و پخش تسمه های برزنتی و pvc با قیمت مناسب
پیمایش به بالا