قرقره کابل

قیمت قرقره کابل برق

 قرقره کابل

 

 قیمت قرقره سیم 

 


قرقره کابل تخت هر عدد کامل : 3100 تومان

قرقره کابل گرد هر عدد کامل : 3100 تومان

بالابرهای موتوری ،نوع دیگری از بالابر ها هستند که با نیروی موتوری  بار و اجسام را جابجا مینمایند. بالابر های برقی از جمله پرکاربرد ترین نوع  بالابر های موتوری هستند. دراین نوع از بالابر ها نیروی تولید شده توسط جریان برق باعث جابجایی بار می شود. این بالابر ها اغلب برای انجام بار برداری های سریع و مکرر با تناژهای مختلف و سرعت های گوناگون  مورد استفاده قرار میگیرند.

همچنین در صنایع مختلف مانند: خطوط تولید کارخانجات. انبارها و سالن های مومتاژ به کار میروند. بالابر های برقی میتوانند با واگن متحرک (trolley)باشند که برای جابجایی بار در مسافت های طولانی و انجام عملیات مکرر مناسبند یا از نوع ثابت و معلق در یک نقطه باشند. از نظر ساختار میکانیکی ،بالابر های برقی مشابه  بالابر های دستی میباشد و تنها تفاوتش این است که بجای نیروی دست انسان ،از نیروی برق و کنترل های الکتریکی برای عملکرد جابجایی استفاده می شود. 

 

از جمله کاربرد های بالابر های برقی میتوان صنایع و فعالیت های زیر را نام برد:

صنایع شیمیایی . صنایع نساجی . صنایع ریخته گری . صنایع فولاد .کارگاه های ماشین کاری  . کارگاه های تولیدی . صنایع خودرو سازی . صنایع انبار داری . صنایع ترابری . صنایع غذایی . صنایع دارو سازی و بسیاری از صنایع دیگر میتواند مورد استفاده قرار می گیرند. 

اسلینگ مورد استفاده در بالا برهای برقی میتواند از زنجیر و یا سیم بکسل باشد. تفاوت بالابر های زنجیری و سیم بکسلی در این میباشد که : از بالابر های سیم بکسلی برای ظرفیت های بالا.سرعت وباربرداری های مرتفع مورد استفاده قرار میگیرند. و از بالابر های زنجیری به دلیل قیمت مناسب تر در تناژهای پایین،و اندازه های کوچکتر مورد استفاده قرار میگیرند. نوع سیم کشی در بالابر های سقفی معمولا از نوع ریلی بوده که تحت سه سیستم 1-سیستم های حلقوی 2 – سیم کشی قرقره ای 3 – سیستم های هادی ریلی صورت میگیرند.  

سیم کشی های قرقره ای در بالابرهای برقی و یا دیگر سیستم توسط 2 نوع از قرقره های کابل تخت و یا گرد انجام میشود که یکی از مناسب ترین نوع از سیم کشی ها میباشد. 

 

 انواع قرقره کابل (قرقره سیم )- کرپی یوبولت – پیچ و مهره

 


صنایع کوبن پیچ

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا