نگهداری از تسمه پی وی سی و لاستیکی

تسمه نقاله پی وی سی

نگهداری از تسمه نقاله ها در شرایط محیطی مختلف

تسمه های پی وی سی و تسمه های لاستیکی بسته به بعضی از مواد و شرایط محیطی تغییر شکل و دچار مشکل میشوند . گاه پیش میاید که تسمه هارا برای استفاده مجدد از انها انبار میکنیم. برای نگهداری از تسمه پی وی سی و لاستیکی انها را در جای خشک و خنک نگهداری نمایید .و زیر تسمه نوارنقاله ها برای جدا کردن از زمین و جاهای مرطوب و خیس از پالت یا یک صفحه استفاده نمایید.

اتصال دهنده های دو سر رزوه ، که جهت اتصال دو قطعه به یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند، را کرپی الواتور می گویند. معمولا جنس آن از آهن یا فولاد می باشد .

تاثیر افتاب و گرما بر روی تسمه نوار نقاله های پی وی سی pvc و لاستیکی

برای نگهداری از تسمه پی وی سی و لاستیکی انهارا از تابش آفتاب و گرما دور نگدارید.برای نگهداری از تسمه نقاله پی وی سی و لاستیکی انهرا از قرار دادن در جعبه و محل های در بسته خودداری کنید.تسمه نقاله های پی وی سی و لاستیکی را در دما های بالای 60درجه قرار ندهید .تسمه نقاله پی وی سی یا لاستیکی هایی را که نگهداری میکنید طوری کنار یکدیگر قرار دهید که هوا بین تسمه ها جریان داشته باشد .تسمه نوار نقاله ها وقتی در برابر تابش افتاب و گرمای شدید قرار میگیرند تسمه نوار نقاله سفت و ترک میخورند.

یک نوع بولت دو سر رزوه که به شکل یو (U) از وسط خم و حالت داده شده است، را یوبولت می گویند. وظیفه اصلی این نوع از اتصالات، مهار یا فیکس کردن لوله های جهت جلوگیری از ارتعاشات و یا جابجایی میباشد.

تاثیر روغن و مواد پرب بر روی تسمه نوار نقاله ها

در هنکام کار با تسمه نوار نقاله ها و درهنگام نگهداری از تسمه نقاله ها از ریختن گریس و روغن و مواد روغنی و چرب بر روی تسمه پی وی سی ها و لاستیکی جلو گیری کنید و در مواقعی که تسمه نقاله چرب و روغنی شد انهارا با مواد شوینده و اب تمیز نمایید.به دلیل ان که تسمه نقاله های پی وی سی و لاستیکی در هنگام چرب شدن نرم و حالت خمیری پیدا میکنند و در نهایت خراب میشوند .

♦ در مواقعی که تسمه نقاله با روغن و مواد چرب زیاد اغشته میشود از تسمه نقاله های پی وی سی pvc استفاده نمایید . زیرا  تسمه نقاله های پی وی سی در برابر مواد چرب و روغنی مقاومت بیشری را از خودنشان میدهند .

نوار نقاله از چندین جز درست شده ، یکی از مهم ترین اجزا رولیک نام دارد .رولیک یا غلطک که کارکرد هرزگرد را دارد، چندین وظیفه اصلی در نوار نقاله را برعهده داردکه شامل راهنمایی تسمه نوار نقاله و حالت دادن به تسمه و ….میباشد.

تسمه نقاله دست دوم

تسمه نقاله دست دوم

لیست قیمت تسمه نقاله دست دوم آلمانی-کره ای-اروپایی
عرض 10-140سانت
3 تا 6لایه نخ / ضخامت 5 تا 20 میل

پیمایش به بالا