قیمت بست تسمه نوار نقاله

  نقاله ها یکی از زیر مجموعه های تجهیزات انتقال مواد و کالا میباشد که هدف اصلی این تجهیزات سعی در کاهش انتقال به صورت دستی میباشد . این نوع از نقاله ها (نقاله های تسمه ای)  که دارای تنوع بسیار زیادی هستند را میتوان با قیمت مناسب تهیه نمود واز آنها برای حمل گروه وسیعی از مواد استفاده نمود .

  تسمه نقاله یکی از مهم ترین اجزای اصلی نقاله ها میباشد که به عنوان قلب یک نقاله هم میتوان از آن نام برد . ولی نسبت به دیگر قطعات یک نوار نقاله نسمه ای قیمت بیشتری دارد وبه همین دلیل باید در انتخاب تسمه دقت بیشتری نمود .

 

 انواع بست تسمه نقاله

  • بست نوار نقاله تک پیچ : این نوع از بست با 2 سایز 8 و 10 تولید و ساخته میشود از این نوع بست بیشتر جهت اتصال قطعه یا قاشقک به تسمه نقاله استفاده میشود.
  • بست تسمه نقاله 2 پیچ : بست اتصال تسمه نقاله یکی دیگر از انواع بست های فلزی میباشد که جهت ترمیم پارگی در تسمه نقاله از آن استفاده میشود. این نوع از بست ها به صورت نر و مادگی از قسمت رویه و زیرین تسمه نقاله توسط پیچ و مهره و چنگک ها فیکس میشوند.

قیمت بست تسمه نقاله ۲پیچ

بست نقاله ۲پیچ
مدل NO 1.5
( سایز : 1.5)
اندازه:
آکس به آکس رزوه 4.5 سانت
طول چنگک 7 سانت
عرض چنگک 2.5 سانت
ضخامت چنگک 2.5 میل
قطر پیچ ٨ میل
طول پیچ ۴ سانت

قیمت کامل : 4300 تومان
تعداد در کارتون : ۱۰۰ عدد جفت کامل

بست نقاله ۲پیچ
مدل NO 2
( سایز : 2)
اندازه:
آکس به آکس رزوه 5.5 سانت
طول چنگک ٨.۵ سانت
عرض چنگک ۳ سانت
ضخامت چنگک ۲.۵ میل
قطر پیچ ٨ میل
طول پیچ ۴ سانت

قیمت کامل : 4500 تومان
تعداد در کارتون : ۱۰۰ عدد جفت کامل

بلت کانوایر

لیست قیمت تسمه نقاله|قیمت لاستیک نوار نقاله

نوار نقاله ها ازچندین قسمت اصلی تشکیل می شوند که شامل: اسکلت ، غلتک ها ، رولیک ، موتور گیر بکس و بلت کانوایر می باشد، و طراحی و انتخاب آن اهمیت زیادی دارد .

بست تسمه نقاله تک پیچ

بست نقاله تک پیچ
 ( سایز : ٨ )
اندازه سایز :
قطر چنگک ۳سانت
ضخامت چنگک ۲ میل
قطر پیچ ٨ میل
طول پیچ ۴ سانت

قیمت کامل : 2100 تومان
تعداد در کارتون : ۲۰۰عدد جفت کامل

بست نقاله تک پیچ
( سایز : ۱۰ )
اندازه سایز:
قطر چنگک ۳cm × ۳.۵ m
ضخامت چنگک ۲.۵ میل
قطر پیچ ۱۰ میل
طول پیچ ۴سانت

قیمت کامل : 2800تومان
تعداد در کارتون : ۲۰۰عدد جفت کامل

قیمت انواع پایه رولیک |قیمت انواع رولیک

قطعاتی کاربردی و بسیار مهم در کانوایر و نقاله ها، که میبایست تکیه گاه مناسبی برای تسمه نقاله و نگهدارنده مناسبی برای بار حمل شده باشد را رولیک یا قرقره ( idlers) می نامند.

بست تسمه نقاله

کاربرد بست های چنگکی

تسمه ها در اثر کارکرد وبا گذر زمان  دچارپارگی و یا آسیب دیدگی می شوند ، در این زمان یا باید تسمه را تعویض یا ترمیم کرد .ولی همبشه تعویض و خریدن دوباره ی تسمه نقاله به دلیل قیمت بالای آن به صرفه نمیباشد.بنابراین برای اینکه بتوان از تسمه ای که دچار آسیب دیدگی جزیی شده ،دوباره استفاده کرد ،می توان به جای تعویض آن از بست های  تسمه نقاله استفاده کرد.

این نوع از بست ها دارای انواع مختلفی ( 2 پیچ  –  تک پیچ )میباشند . عملکرد این قطعه بدین صورت میباشد که چنگک های آن با چرخانیدن دورانی مهره از قسمت فوقانی و زیرین وارد تسمه شده و دو لبه تسمه نقاله را به یکدیگر متصل مینماید. صنایع کوبن پیچ تولید کننده و توزیع کننده انواع بست های تسمه نقاله با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در خدمت شما می باشد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا